Bön för fred ☮️

Imorse fick jag äntligen med mig min nyreparerade jordglob till jobbet 🌍 Ny lyser den fint i mitt fönster med den fantastiska utsikten ❤️

(null)

Klientsamtal före morgonens möte, andakt och diakonimottagning med auskultant. Idag var det flyktingar som kom, både från Afghanistan och från Ukraina. Admin och en sen lunch, därefter två samtal efter varandra. Mer admin och kl 18.00 ekumenisk bön för fred ☮️ 

(null)
Marschaller i mängd lyste upp utanför kyrkan

(null)
Representanter från många olika kyrkor var med och bad för freden 🇺🇦 

Efter 11 timmar på jobbet släckte jag ner och körde till makens jobb. Vi åt uppvärmda matlådor kl åtta och nu tog han sistanaden. Här sover vi i husbilen inatt.

Har pratat med mamma som blivit så väl bemött och omhändertagen på VC efter att jag härjade lite i fredags. Trist att man inte bara kan få den vård man behöver, men samtidigt skönt att det är löst nu…

☮️ Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0