Fyra generationer

(null)
Mamma och pappa, jag med Ella och Wille med sin pappa=min son

Idag har vi haft en härlig dag. Åkte ner till Trosa och hämtade mina föräldrar, sen åkte vi upp till sonen och hans familj. 

(null)
Första mötet

Medan gammelmormor och -morfar (eller blir det gammelfarmor och -farfar?) gosade med lillasyster gjorde storebror och farmor lunch. Jag kokade blomkålsmos igår och nu gjorde vi gratäng av den 😋

(null)

(null)

(null)     

(null)
Klar  ✔️ Nu ska den in i ugnen 🦐 🥦 

Efter maten fikade vi och jag han både leka med bilar i Williams rum och gosa med Ella.

(null)

(null)

Efter ett par timmar körde jag hem mamma och pappa igen. Sonen hängde med och hämtade deras bil som ska servas.

Lugn kväll vid Tvn med Novas lila sockor 🧦 

🤱🏼 Godnatt världen 🚙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0