Rörigt

Satt i webkurs om självmord i förmiddags. Surfen tog slut 6 minuter innan den slutade, men jag fick säkerligen med mig det mest matnyttiga. Sen har det varit än det ena än det andra, ingen ordning på nånting, men IT fixade ny surf, och jag fick nya samtal inbokade i nästa vecka. Jag har oxå härjat lite med kommunen och vården där mina föräldrar bor, så ikväll är jag lite trött i huvet.

(null)

Kunde avsluta min arbetsdag tre minuter i halv fem och satt sen och virkade och tittade på "Morden i Midsomer" till maken kom hem 🕟 

(null)
Ellas filt börjar få sin färgskiftning 🧶 

Klockan har inte slagit nio än, men maken sover redan och det lär jag oxå göra jättesnart… 💤 

Tack bikarbonat 

för vad du gör när jag har

en hemsk halsbränna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0