En vanlig tisdag

Det blev ännu en full dag. Tur att jag gick igenom mailen till frukost för det hann jag inte sen. Vårplanering på morgonen, sen kort planering av Emmausvandring i påsk och sen avstämning om LT-klappen. 

(null)
Nu är  lyckokakorna slut 🥠 Funderar på om denna är positiv eller negativ 🥠 Just nu känns mitt rättspatos som en börda 

Åkte upp till Hovsjö och åt lunch, sen hade vi ett möte där om en aktivitet för unga män. Detta samtidigt hantverksgruppen började. 45 minuter senare var vi klara och det är så roligt att de ber om en andakt. Jättekul att det är så viktigt ❤️🙏❤️ Efter andakten gick jag igenom Vår Fader med de icke svenskspråkiga. I övrigt har det stickats, knypplats och gjorts luffarslöjd.

(null)
Vi har det precis så mysigt som det ser ut. Flera av oss jobbar med sånt vi ska försöka sälja till förmån för LT-klappen 

Kom iväg halv fem och körde hem med ett annorlunda samtal i luren. Provade att göra stuvad vitkål till middag. Inte alls dumt men nästa gång ska jag skära bort de grövsta ådringarna, alt. skära vitkålen i ännu mindre bitar. 

Maken blir kvar på jobbet. Kanske lika bra det för jag mår inte riktigt bra. Hoppas sova bort det nu… 

(null)
Tog hem lite tråd och har fortsatt med ännu en äggkopp i luffarslöjd vid Tvn 🥚 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0