Jobb-måndag

Det gick rätt bra att jobba idag, trots allt. Har periodvis hostat nåt gräsligt, men ändå. Admin på morgonen och mottagningen med en kollega. Vi ska jobba två och två under anmälningstiden av LT-klappen då trycket är högt. Det har inte börjat annonseras än så det blev ganska lugnt idag, tillräckligt lugnt för att kunna ha värdefulla samtal med kollegan.

(null)
Så himla fin grupp jag fick av knypplarna igår 🌺

Lunch med fina kollegor. En hade krockat med en hjort imorse och det är först ikväll som jag 100% haf tagit in vad hon faktiskt varit med om! 

(null)
Tog med mig en äggkopp för prisbedömning. Imorgon ska hela gänget med upp till Hovsjö 

Eftermiddagen admin. Bla kom IT-kollegan upp och gick igenom Teams och Onedrive med mig. Det verkar inte särskilt avancerat…😃

Kom inte iväg halv3-3 som jag tänkt, utan halv fem med ett jobbsamtal på hemvägen. 

(null)
En fin påminnelse bredvid spegeln på jobbets dass 🚽 

Gjorde Wallenbergare till middag och efter det nästa två timmar i badtunnan 

 
Badtunnan är varm

I tystnaden som råder

faller stilla dagg


Imorgon ska jag försöka ta sovmorgon ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0