Linslusen del två

Möte på morgonen, sen mottagning med en kollega. Trodde det skulle komma fler än det gjorde, annonsen är ju ute nu. Men ruschen lär komma tids nog. Efter mottagningen sprang jag över till kyrkan och var med på första säljtillfället av kakor, fudge och luffarslöjd.

(null)

(null)

(null)
Vilka goda kakor 😋

Vår kommunikatör kom över och tog lite bilder på mig. Dessa ska komplettera intervjun på fredag. Föredrog att inte titta på dem för jag blir inte nöjd. Vad kan man göra med motivet, lixom 🤪 När försäljningen var slut för dagen satt jag kvar till vaktmästaren kom tillbaka från sin lunch, jag tog lunchavlösningen när jag ändå var där. Mysigt att sitta och filosofera en stund 😊

(null)

Eftermiddagen ägnade jag åt admin. Korrläste och kollade upp ett par saker i kort-intervjun om ikonmålning (tema "Gud till ära" till Portalen), bokade lokal för vårens ikonmålning och gick igenom intervjufrågorna inför fredagen mm.

(null)

Kyrkan i ljussken

Kala träd mot kvällshimlen

Dax att åka hem


Hämtmat till middag och murder investigations på Tvn som jag glott på från under filten. Maken har vaxat och polerat sin bil ikväll så han sover på jobbet. Imorgon är det min bils tur att få en make-over.

Hundarna är kissade och jag är färdig ✅ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0