Fredag

Alltid lika härligt att sova i husbilen. Det spelar ingen roll att tågen dundrar förbi och panncentralen drar tunga suckar. Maken hade en utryckning till Hölö och hade dessutom varit ute en sväng med Bamse runt tre, jag sov 😴 

Halv sju däremot var jag ute med hundarna 🕡

(null)
Himlans mysig morgon

Vinkade åt maken på väg upp mot lunchrummet…

(null)
(null)

… och fixade lyxfrukost på festrester.

(null)

Arbetsdagen började på tingsrätten och fortsatte med efterarbete, annonssnack om LT-klappen mm, lunchen spenderades med info om nya infoplattformen Kornet och fjärtsoppslunch med bästa kollegan. Eftermiddagen hembesök, eller utebesök i områden runt S-tälje.

(null)
Spöket i fönstret 😂

Kom hem strax efter sex 🕕 Maken hade kokat potatis och korv, jag fixade mos och rårivna morötter medan han tog ut hundarna 🥕 … och jag sitter här och smyghoppas att han tar sistanaden oxå. Jösses vad jag gäspar 🥱 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0