Fullmåne

Brukar sova illa under fullmånen, men inte inatt. Kunde dessutom gå upp lite senare eftersom jag jobbade hemifrån. Trodde jag skulle kunna jobba en kortare dag och gå över till grannen med äppelskalaren, men dagen blev full av arbete.

(null)
Nån sa att vatten som får stå ute under fullmånen ger extra kraft och energi ⚡️ 

(null)
I förra veckan sa jag till grannen att vi inte haft yngel på länge. Idag dök ett upp! Hoppas den klarar sig 🐟 

Maken hade handlat och kom hem med smöret jag behövde för att steka fläskfilé. Lite tv har fått avrunda denna soliga innesittardag.

Tänk att man kan bli så trött av att sitta still! Var mycket piggare när jag kom hem efter jakten i lördags 😅

(null)
Nu är fem av sex My gjorda 🧶




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0