Hipp hipp hurra för lilla mamma idag 🥳

Gick upp extra tidigt så jag hann packa lite och tvätta håret. Började med möte om praktiska ting kring LT-klappen i Pingstkyrkan och jobbade sen med administration kring det. Mitt besök uteblev och lika bra var väl det för jag kunde inte skriva ut papper. Jo det kunde jag men det tog 25 minuter och löp i trappor för att se i vilken skrivare pappret kom ut. Jodå, jag vet hur man väljer skrivare och det gjorde jag oxå, men när jag bett om hjälp kunde vare sig sekreteraren eller IT få ut pappret. Det kom ut lite random en stund senare i en annan skrivare jag provat att välja, men det tog 25 minuter innan den behagade komma ut. IT ryckte ut, jag gick på lunch och när jag kom tillbaka satt han fortfarande med min dator. Jag åkte till Hovsjö och lämnade honom åt sitt öde… eller åt mitt öde?

(null) 

Trevlig gudstjänst i Hovsjö som vanligt. Även här uteblev besöket och det gjorde inte heller något utan jag smet lite tidigare och köpte en blomma åt mamma, sen hämtade jag hundarna, lämnade dem på makens jobb och åkte vidare hem till föräldrarna. Där var festen i full gång. Jag blev kvar i flera timmar.

(null)
I mitten fanns en femte stängel

(null)

(null)
Telefonen gick varm förstås

(null)
Minou på besök

(null)
Spike var väldigt sugen på blåbärstårta 🫐 

(null)

Strax före nio bröt jag upp och åkte till makens jobb. Här sover vi inatt 💤 

(null)

(null)
I Järna är groddjuren befjädrade 🐸🪶

🫐 Godnatt världen 🥳




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0