Andra dan i september


(null)

Hembesök och härlig lunch med en kollega. 

(null)
Äskar det ❤️-formade riset. 

Arbetseftermiddagen blev lite kortare eftersom jag bokat fotvård. Sååå skönt 👣

(null)

Beställde pizza på pizzerian och åkte hem till bästisen för en härlig kväll med snack och zonterapi 🍕 

(null)
Den kaffekoppen satt som en smäck!

Hittade filmsnutten från intervjun igår. SVT Södertälje kom och frågade vad vi tyckte om skyddsjakten på vargen som går centralt i Nykvarn när vi satt och åt lunch på Änglagott. Förstår inte varför de inte tog med kollegans bra synpunkter utan bara  mina två fladdriga meningar… 

(null)

(null)

(null)

Jag hann tänka desto mer kring att jag satt med kragen och att kanske mina jägar-kursare/lärare skulle se inslaget och vad de skulle tycka … som om det spelar nån roll? 

Nu har jag ordbajsat nog för idag! Godnatt 😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0