Hembesökt



(null)

Så mycket man hinner tänka på en 500meterspromenad. Gårdagens kvällsnad gick till brevlådan och trots mörkret såg jag att nån av oss fått ett brev från polisen 😱 Hemma reagerade maken på samma sätt. "Polisen", utbrast han, "vad har du nu gjort"? Va❓ Jag❓ Laglydigheten personifierad‼️ Men brevet var faktiskt till mig. Fingrade några ögonblick på det… Jag körde ju faktiskt typ 4 km för fort när jag fick syn på en hastighetskamera i fredags, men jag trodde jag hann bromsa 🚙💨 Eller har mitt ex ställt till nåt igen 🤦‍♀️ En anmälan om skitprat för 40 år sen kanske? Jag slet upp kuvertet 🫣 —> Ett frågeformulär om känslan av trygghet där vi bor 😅 Ja, mycket hann man tänka över hur laglydig man egentligen är när farbror polisen bara ville fråga om jag känner mig trygg 💘

Mysteriet med den försvunna kranskärlsremissen verkar ha fått sin upplösning. Igår ringde jag Mälarsjukhuset igen, ingen remiss. Ringde VC för tredje gången och den är skickad. Hon skulle kolla upp men precis när vi skulle lägga på säger hon i förbifarten "Södertälje sjukhus"… men det är ju fel region, säger jag, vi hör ju till Mälarsjukhuset! Men tydligen skickar de remisser till Södertälje för det är kortare väntetid där och jag har ju väntat i onödan sen 1 februari eftersom de missade att skicka den då. Avdelningen hade redan stängt när jag ringde så jag provade igen idag. Ingen remiss på Södertälje sjukhus heller. Ringde tillbaka till VC och fick prata med ännu en ssk men hon visste att remisser inte skickas till sjukhuset utan till hjärt/kärlcentrum i Södertälje. Ringde dit och 🙌🙌🙌 Ssk skulle meddela läkaren att jag inte vill ha nån tid före 1 maj. Sicket bök för några kranskärl 🫀

Dagen har jag spenderat med en av mina döttrar ❤️ Superhärligt ❤️

(null)
Våååår 💜💛🤍

(null)

(null)

(null)
Grågäss 

(null)

Shoppade lite ❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍🤎💔

(null)

(null)
Meditation, avslappning, helhetssyn. Ametist stöder dig att släppa taget om oro och negativa känslor. Du kan bära den som skyddande amulett mot negativitet och stress. Ametist öppnar ditt sinne för inre stillhet, intuition, höga medvetandetillstånd och meditation. 

När jag kom hem var farmorsfisen här. Han hade åkt buss och tåg till farfars jobb och farfars bil hem till oss. Han ville ha en cheeseburgare och det hade farmor givetvis fixat på vägen 🍔 Nu skulle han och pappa åka hem med en av våra bilar och "laga" den 🚙💨

(null)
🫀 Godnatt världen 👣






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0