Dag 234

Vaknade halv sex 🕠 MĂ„dde sĂ„ fruktansvĂ€rt illa pĂ„ morgonen och det gick inte över förrĂ€n jag kommit in pĂ„ jobbet. Blev uppfĂ„ngad redan i garaget och fick ett fint samtal med en kollega. Kom upp pĂ„ rummet och började gĂ„ igenom mail mm. Fick ett par samtal och bokade in avslutningssamtal med tvĂ„ klienter. Fick ytterligare ett par bra pratstunder med kollegor innan jag tog emot ett besök. 

(null)

Ett givande lunchsamtal med en kollega som oxĂ„ slutar nĂ€sta vecka, fortsatte sen med mail, ytterligare ett par telefonsamtal innan jag kunde börja sortera papper. Packade ner och tog med mig lite privata saker frĂ„n rummet och Ă„kte pĂ„ en intervju som kĂ€ndes upplyftande.

(null)
Börjar redan kĂ€nnas avfolkat. NĂ„vĂ€l, nĂ„n har anvĂ€nt mitt rum vilket Ă€r helt i sin ordning â€Š men jag uppskattar inte att man lĂ„ter hurtsen med konfidentiella papper samt laptopen stĂ„ olĂ„st nĂ€r man gĂ„r dĂ€rifrĂ„n. Och den som slĂ€ngt mina blommor behövde inte knöla ihop de knypplade dukarna i ett hörn, om det nu var samma person. 

Maken hade handlat flĂ€sk och blomkĂ„l samt gjort iordning blomkĂ„len till jag kom hem, sĂ„ det var snabbt gjort att steka flĂ€sk och göra blomkĂ„lstuvning. En stund vid Tvn och en stund vid Ă„sk-och blixtspektaklet pĂ„ kvĂ€llen och en stjĂ€rnklar kvĂ€llspromenad pĂ„ det đŸ‘ŁđŸŸđŸŸ

(null)
Sure doesn’t 😁

Sov gott 💖

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0