Dag 241

Vaknade intensivt illamående före kl sex 🕕 Gick upp och duschade halv sju 🕡 Efter visst övervägande ställde jag om klockan till åtta och försökte somna om 🕗 Gav upp halv åtta och försökte tänka ut hur jag skulle kunna råda bot på illamåendet 🕢 Det blev vitt bröd med mosad avokado samt en lite längre vovvenad i daggfriska luften 🐶🥑 Försöker övertyga mig om att på fredag är allt bra igen 👍 Jag bara måste komma igenom de sista dagarna ⚡️ 

(null)
Exakt så känns det. Man klamrar sig fast uppe på nåt som inte borde hålla, ändå håller det 🐌 
 
Rambo var dålig igår. Loj. Vi var riktigt oroliga, men när vi skulle gå ut sistanaden drack han mängder med vatten. När jag gick upp och duschade imorse låg en hög på ena badrumsmattan 💩 Halv åtta låg en ny hög på andra badrumsmattan 💩 Jag har för mig att han blev dålig förra gången han fick morot oxå 🥕 Det kanske är för fiberrikt nu när båda hundarna äter ganska strikt kost? Nå, det viktiga är att han mår bra igen. Badrumsmattor är lätta att tvätta 🧺 

(null)
Även höstens färger kan vara rosa 🌸 

Efter morgonaden satte mig att jobba med de sista dokumenten jag ska lämna efter mig. Man kan inte lämna hundarna på dagis mellan kl 9-11 för de går promenad då och jag mäktade inte med att pressa iväg kroppen på morgonen. Jag hoppas att det bara handlar om stress. Blir nästan hypokondrisk 🤢 När jag gjort det jag kunde göra hemifrån åkte jag. Det kändes ok 🚙💨

(null)
Starkt och skört på samma gång 🕸️🕷️

Körde förbi McDonalds och köpte nuggets till lunch. Lämnade hundarna och åkte till jobbet. Käkade på rummet. 

(null)

Satte sen igång att röja. Släpade ner en överfull kartong till bilen 📦 Fortsatte röja. 

(null)
Putsade bort mitt namn och mina kontaktuppgifter 

Gick ner med tre kassar. Tog ett besök. 

(null)
Fick två små änglar. Den ena till mig och den andra till äldsta dottern. För beskydd 💖

Skrev de sista dokumenten och mailade dem. Raderade allt på datorn och hela mailen. 

(null)

Tog mitt sista pick och pack och åkte. 

(null)
Bye bye 😢

(null)
Det sista jag bar ut var det första jag bar in för två år sen. Orkidén som blommat hela min anställning. Den vilade lite under andra delen av min sjukskrivning, men bär knopp igen.

På hunddagis skrev jag på dokumenten där jag sa upp hundarnas dagisplatser från 1 oktober 🐾🐾

(null)
Och där slog första blomman ut 🌸

Maken tog hundarna på promenad och jag lagade mat. Den blev bränd 🙄 Tittat på tv och virkat 🧶 och gått sistanaden 🐾🐾👣

(null)
Januari månads 28 första temperaturer. Bara 31 veckor kvar till jag är ikapp 😅




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0