Babyshower

Det har varit lite smussel och hemlighetsmakeri, men vi klarade det. Trots ett par försägelser så anade hon inget när hon klev in genom dörren. Han visste, men inte hon.

På morgonen slog jag in paketen och packade till knytkalaset.

(null)
Babynest och babyset

Vi hämtade tårtan på Änglagott 🎂

(null)

… och åkte hem till sonen. Där samlades alla hennes syskon och några av syskonbarnen och fixade iordning. Sen hämtade sonen henne och pojkvännen i syfte att baka pepparkakshus med brorsbarnen. Av det blev det förstås inget.

(null)

(null)

(null)

Det blev en superfin eftermiddag med pastasalladsknytis och gofika.

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
Mina ungar ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Trötta och nöjda åkte vi hem via pizza hut 🍕 

Får se om jag orkar se klart Morden i Midsomer klart eller om jag somnar 🥱 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0