Dag 347

… och Lucia. Men det har jag inte direkt uppmärksammat. 

(null)
De är söta, de där nissarna jag hängt på dass… men man känner sig väldigt iakttagen 😄

Var i Sö-tälje på fm och åt lunch där…

(null)
Väntar…

(null)
Frälsningssoldaten Christina Sandberg hade fått en halsduk i kylan 🧣 

(null)

(null)
G O T T 🍴 

Eftermiddagen spenderade jag i Herrgården med samtal och administration.

Gjorde middag på tacorester och påtade två möss-snoddar till babymössan med en påtdocka jag hittade i Weda. De hade tre likadana men en kostade 98kr, en 179kr och den tredje 279kr. Han såg konfunderad ut och sa att han nog skulle prismärka om dem. Jag tog den det stod 98kr på och när jag googlade ikväll såg jag att jag kanske gjort ett bra köp. Just denna variant kostar typ 219kr på nätet. Den "sticklisa" jag var ute efter kostar mellan 50-100kr. Nu ska jag ta väl hand om min påtdocka för framtida snoddars skull.

(null)

Hundarna är kissade, haren har fått frön på marken, maken är nerbäddad och jag är dödstrött 🥱  Godnatt ❤️


Jag glömde visst att

skriva en haiku idag…

Det blev en haiku



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0