Dag 348

Jag trivs på jobbet, det är inte det… men morgnarna 😫 Jag tror att det är extra jävligt i år när vi inte tagit solsemester. Det bekräftar hur solberoende jag är. D-vitamin hjälper lite men inte tillräckligt för att jag ska må bra. Värk och svullnad skyller jag oavkortat på framförallt mörkret, men även kylan. Och vageln vägrar ge sig. Den sitter som ett sandkorn i ögat.

Idag låg jag lite längre eftersom jag lovat ett telefonsamtal. Det tog jag i bilen på väg till jobbet. Så skönt att kunna använda tiden i bilen 🚙💨 

Jag kommer nästan inte ihåg vad jag jobbat med idag. Det har varit upprepade samtal, omräkning av listor, planeringsmöte och mail på det. 

Lunchen intogs på Mångfalden med en fd kollega från Sö-tälje. Jättetrevligt.
  (null)
(null)
(null)

Fortsatte jobba i flygeln och åkte hem vid halv fem med ännu ett samtal i luren 📞 

(null)
Lila när jag gick in i herrgården 

(null)
Som en jordgubbe när jag åkte hem 🍓 

Tog em-promenaden med hundarna i Geneta….


(null)

…. och köpte kyckling på chopchop.


Sydde snoddarna i mössan och resåren i byxorna medan jag tittade på tv.


Babykläderna

är färdigstickade

Bara väntan kvar


(null)


Har fått några fina videos på barnbarnet som spelade på konsert ikväll.

(null) 

Hundarna är rastade och tant 👵🏻 ska krypa ner. Maken är på julbord med jobbet och kommer när han kommer. Skönt att hans beredskapsvecka är slut 😄





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0