Dag 363

Snart är året fullgjort. Och redan 6 minuter mer dagsljus än dag 356 som var årets kortaste dag 🙌  Jag har ägnat dagen åt friskvård. Två härliga kvinnor och två härliga behandlingar.

Åkte upp till min bästis på fm för sushi och zon. Det är mer än ett halvår sen vi sågs senast och det var superhärligt att få ses igen.

(null)

På eftermiddagen åkte jag till frissan. Jag har stalkat henne salong efter salong. Nu har hon en egen salong på Kungsholmen och hon öppnar fortfarande dörren för mig. Idag fick jag prova på hennes hår-spa med skalp-massage och inpackning, teriyaki, citronzest-bulle och goda samtal.

(null)
(null)
Det gröna är min hårfärg 

(null)
Älskar hennes inredningsdetaljer 

Åkte därifrån med nyinköpt schampoo och så fick jag med mig en citronbulle, godis, lite produkter och en tomte. Hen får hänga i silverträdet ovanför sängen med lite annat smått och gott jag fått under åren. Min tomte var hoplimmad med ett hål i ryggen. Hon berättade hur det gått till… tänker att jag kanske måste knyppla en liten sjal åt hen. Hen är bedårande 🎅🏼 

(null)

Nu blir det inte så mycket mer idag. Imorgon väntar nya äventyr 🚙💨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0