Julafton 🎄

En snöfylld juldag

Haren har lÀmnat sina spÄr

till fÄgelbordet


(null)
Kl 5.17 imorse. MĂ„nen var inte full, men stor och rödaktig. Och Pia hade lĂ€mnat massor av snö efter sig ❄ 

(null)
Julfin 💅 

Vi gjorde oss en lugn morgon. Mitt pĂ„ dagen packade vi ihop oss och Ă„kte ivĂ€g till yngsta dottern för julknytis. Knytis kan faktiskt bli hur bra som helst. Vi gillar alla att laga mat. I Ă„r bidrog jag bara med Mozarttomtarna, men jag fĂ„r vĂ€l se till att vara lite mer ledig om vi gör om det igen. Det blev en superhĂ€rlig julafton med massor av god mat och hĂ€rliga samtal. Det var bara maken och jag, dottern med pojkvĂ€n och hans mamma đŸ‘ŽđŸ‘©đŸŒâ€đŸŠłđŸ‘±â€â™€ïžđŸ§‘đŸ»â€đŸŠ±đŸ‘©đŸŒ

(null)
(null)
(null)

Vi blev kvar hela Ă„tta timmar. Sen Ă„kte vi hemĂ„t i ett ymnigt snöfall ❄

(null)

NÀr vi kom hem hade det slutat snöa, men ytterligare 15 cm snö hade kommit över vÄrt omrÄde.

Trött, mĂ€tt och sĂ„Ă„Ă„ nöjd med denna julafton 🎄 

đŸ„Ł God jul och sov gott 🎄


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0