15 februari

Dagen blev lång, men jag sov otroligt gott i husbilen inatt. Maken och jag gick upp halv sju och åt frukost tillsammans i personalrummet. Sen gick jag ut med hundarna medan han började jobba.

(null)

Jag var på jobbet strax efter åtta, satt i möte halv nio till tjugo i tio, sprang ner till café Ragnhild för morgonbön …

(null)
Gud, för dig är allting klart 🎶

… fortsatte med en något rörig mottagning, lunch och premiär för handarbetscafé Ragnhild. Det kom några damer och jag passade på att demonstrera knyppling på en dyna skänkt till caféet👌

(null)

Samtal och administration därefter. Kom från jobbet kvart över fem, hämtade hundarna och rastade dem i Geneta, for hem med ett samtal i luren. Köpte nuggets på donken och ringde ännu ett samtal. Tittade på tv en stund och gick sen igenom eftermiddagens mailskörd innan sistanaden.

🧶  Godnatt världen 🏃🏼‍♀️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0