Fredagsmys

(null)
Tulpanerna jag fick från maken igår börjar bre ut sig och slå ut

Gick en längre promenad på morgonen bara för att vädret var härligt och jag kunde. Tänker att jag ska skämma bort mig när jag kan. 

(null)
Örnen seglade över vårt hus

Hade ett bra möte med en kollega på morgonen, sen blev det både planerad och oväntad admin innan jag åkte till lunch med superfin kollega. 

(null)
I vårsolen 😎

(null)
Coca cola cherry 🍒 Oväntat  gott 😋
 
Efter en, på många sätt berikande lunch åkte jag upp till storstan, köpte en tavelram till Ellas födelsetavla, cashade in summan på den felaktigt inslagna tröjan i lördags hos Gudrun Sjödén och for vidare till bästisen. Härlig eftermiddag med zonterapi, sushi, härliga samtal, chokladpudding och en superfin bukett med tulpaner och ranunkel 💐 

(null)

(null)

(null)

Åkte hem via Hagsätra och fyndade kyckling, tigerräkor och lax på Matrebellen 🐠🦐🐥 

Vad mer kan man begära av en fredag? 

🦅 Godnatt världen 👣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0