Långdag

Stilig i nya koftan idag! Och nya kängor!

(null)
Cool 😎 

(null)

En svart och en vit

Sida vid sida genom 

livet och skogen


En lång dag. Möte på morgonen, administration och iväg till Hovsjö. 

(null)
Slask även i Hovsjö 😕

Hantverksgruppen och åter till Ragnhildsgården för möte om världsböndagen. Kom hem kl 20.00, trött och lite irriterad på detta fiskande. Nu har jag lovat ta ett stort lass i år, för jag vägrar springa runt och fråga arbetskamrater om de kan jobba en fredagkväll i det i detta sena skede. Jag har varken lust eller mandat. Ska prata med någon om det men gillar inte när allt ska fixas i sista minuten under stor stress.

Nä! Over änd out!

Kommentarer
Postat av: Thereselinneaaa

Så fin kofta!

Svar: Tack Therese Linnea ❤️ Jag älskar den verkligen ❤️
Guggelutt

2023-02-08 @ 18:39:58
URL: http://thereselinneaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0