Lördagslistan

Är det inte lite kul med listor? Alltså listor som skänker tillfredsställelse vartefter man kan bocka av ✅ 

Detta skrev jag imorse:
 
(null)

(null)Fick inte ihop riktigt alla färger till Jesus-broderiet, men en del att börja med  ✝️

(null)
De blev motvilligt badade och fick rena påslakan på puffarna

(null)
Njuter njuter njuter 🌷

(null)Vi har bokat en resa i april 🇺🇸

Maken har tagit alla vovvenader och jag gjorde, utöver listan, iordning djurens 8-lådors-kubits. Det blev mangokyckling till middag + matlådor och imorgon är det bara att värma fläskfilén i citronsås 🍋 På Ellas doptavla ska jag bara brodera namn och siffror men det hann jag inte idag. Det hinner jag till nästa gång vi ses 💕 Ramen köpte jag ju igår.

(null)

(null)
Nej, dusch och säng, kanske ✅ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0