Mashed potato brain đŸ„”

För mĂ„nga Ă„r sen, typ 14-15, sa en kurator till mig att det finns ett syndrom som kallas "mashed potato brain"
 typ potatismos-hjĂ€rna đŸ„”đŸ§ đŸ˜„ Det handlar alltsĂ„ om utmattningssyndrom. Nej sĂ„ illa Ă€r det inte, men det Ă€r dax att ha koll pĂ„ potatismoset. 

Hade samtal pĂ„ morgonen och efterföljande administration. Hann inte allt jag tĂ€nkt för jag Ă„kte upp till Hovsjö sĂ„ fort jag kunde. Det Ă€r ett stort stressmoment att parkering kostar massor om man inte fĂ„r plats i garaget och idag tog tvĂ„ stora suvar dubbla p-platser i ansprĂ„k. Surt 🍋 Drygt 80kr för att jobba pĂ„ sitt kontorsrum 4 timmar Ă€r helt enkelt för mycket enligt mig.

Eftermiddagen bjöd pĂ„ hantverksgrupp och admin. Åkte hem med ett samtal i luren och la pĂ„ halv sex nĂ€r jag stannade utanför Spelpoolen dĂ€r jag kunde hĂ€mta ut mitt efterlĂ€ngtade garnpaket đŸ§¶ 

(null)


 orkade dock inte pĂ„börja nĂ„n stickning ikvĂ€ll utan gjorde potatismos av potatisen maken köpt, skalat och satt pĂ„ spisen. Han fick varmkorv till đŸŒ­ jag stekte lök och bacon đŸ„“ 🧅 

(null)

Somnade vid Tvn och bleb skickad i sĂ€ng đŸ’€ 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0