Snödag

Vid frukostbordet 

njuter jag morgonkaffet

i råbock-sällskap 


(null)

Vaknade tidigt och kunde inte somna om, ändå trött. Fattar inte 🤔 Hursomhelst jobbade jag i mässan i Hovsjö idag. Kollegan och jag hade våra fina tröjor på sig då vi matchade varandra så bra. Hennes är grå, min blå. Får se till att ta ett foto nästa gång 📸 

(null)

Därefter besök och en stunds admin innan jag åkte hem. Häckade vid Tvn en stund innan vi värmde matlådor jag gjorde iordning igår. 

När himlen antog en orange-rosa färg körde jag ner till båthamnen och njöt en stund…

(null)


… fortsatte sen till tredje kurstillfället i knyppelkursen 📍

(null)
Det stod ett hjärta i trapphuset in till ABF 

En himla bra dag med en himla massa bra människor. Nu ska jag försöka hålla mig vaken så jag får veta vem mördaren är i kvällens avsnitt av Morden i Midsomer 🔪🩸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0