Söndag i Brunnsäng

Vi satt uppe och såg Bond "skyfall" inatt. Det var inte jättejobbigt att gå upp kl 9 imorse för att åka till Brunnsäng på musikgudstjänst. En av mina fina kollegor skulle avtackas och jag ville gärna vara med. 

(null)

(null)

(null)

Efter fin gudstjänst och fantastiskt avskedsfika åkte jag hem till stickor och skidor på tv 🎿🧶 Såg tjejerna vinna, killarna komma femma och två avsnitt av NCIS innan jag lagade lufsa och drog iväg på knyppelkursen 📍

(null)
Gosigt med sällskap i fåtöljen 

Fin kväll med 6 knypplare. Nu Morden i Midsomer och mer stickning 🚜🧶 Så kul 😍 Imorgon blir det sovmorgon och hemmajobb. Satsar på mindre än en 8-timmars arbetsdag ✍️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0