StÀlltid

(null)
Kallan i akvariet blommar

(null)
Och vi har en liten bebis! Hoppas den klarar sig 😍

Idag var jag tvungen att stĂ€lla om. NĂ€r jag fyllde i tidrapportering igĂ„rkvĂ€ll sĂ„g jag att jag redan jobbat 40 timmar denna vecka (nĂ„ja, 39,5) och jag har 38 timmar i timbanken. Trots att jag sovit gott under veckan sĂ„ kĂ€nner jag mig otroligt sliten och helgen kommer inte bjuda pĂ„ nĂ„n Ă„terhĂ€mtning. BlĂ€ddrade fram och tillbaka i almanackan och försökte planera in luft, funderar pĂ„ att ta lĂ„ngledigt nĂ€sta helg. Leran ute, tröttheten i huvudet och sĂ„ psykologen som ringde pĂ„ morgonen och stĂ€llde in dagens genomgĂ„ng av stressmodul 1 dĂ„ hon kĂ€nde sig krasslig (TACK för det 🙏) gjorde att jag stĂ€llde in hela dagens planering. Hade tĂ€nk ta lĂ„nglunch i samband med psykologbesöket och handla till Ă„rsmötet imorgon samt Ă„ka till  SkĂ€mby gravfĂ€lt  för hundarnas lunchpromenad, men jag hamnade i fĂ„töljen och gick igenom dagen, helgen och hela vĂ„ren innan jag satte mig med betraktelsen för vĂ€rldsböndagen. Gick igenom hela programmet och la in lovsĂ„ngarna frĂ„n Mar Touma och jĂ€mförde med agendan som ska delas ut pĂ„ gudstjĂ€nsten. Nu kan jag inte göra mer Ă€n att be för att alla som lovat komma kommer.

(null)

Gick igenom mailen för andra gĂ„ngen och ringde tre lĂ€ngre samtal innan jag loggade ut.

(null)
Det har duggregnat hela dan! Det bĂ€sta Ă€r att isen Ă€r borta. Inatt ska det snöa och blĂ„sa 💹 I den bĂ€sta av vĂ€rldar blĂ„ser snön Ă„t fanders 😈

KvĂ€llen har tillbringats i samma fĂ„tölj jag suttit i hela dan. Gick ut sistanaden kl Ă„tta 🕗 Nu torkar blöta hundar medan jag försöker hĂ„lla mig vaken till NCIS. Snart fĂ„r vi sova igen đŸ’€ 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0