Tisdag i Hovsjö

Tog sovmorgon imorse och det var bra gjort. Det blev åtta timmars arbetsdag ändå.

(null)
Sol och skare på snön. Underbart om man bortser från halkan. Anspänningen att gå på is gör att hela kroppen värker …

(null)
Mina fina tulpaaaner 😍

Tillbringade dagen i Hovsjö. Det blev ingen knyppling på Hantverksgruppen idag så jag hann prata lite och sticka 🧶 

(null)
Bara några cm på halsringningen kvar nu plus sy ihop under armarna och fästa trådar 🧶

Efter ett litet eftermöte åkte jag och hämtade hundarna, gick med dem i Geneta innan jag åkte hem med ett samtal i luren.

(null)
Rosa himmel

(null)

(null)
Otroliga färger på hemvägen

Jag svängde förbi McDonalds, gick igenom mailen och några papper när jag kom hem innan jag stickade klart oket på tröjan och påbörjade halsrigningen. Lagade ris carbonara till lunchlåda och middag imorgon på julskinkan jag tagit fram. Maken blev kvar på jobbet och jag kom hem sent så det fick bli snabbmat för min del ikväll och så slipper jag tänka på middag imorgon för den är klar 😄

Kl 21.15 hade jag läkarbesök. Han uteslöt inte alls att det kan ha varit hjärtinfarkt eller liknande, han sa att EKG är ett för grovt instrument och det skulle kunna förklara min extrema trötthet. Efter en stunds prat kom vi fram till att jag ska minska dosen NDT med en halv tablett, ta nya prover i början av april och när provsvaren kommit in får jag en ny tid. Då borde jag hunnit vara på kranskärlsröntgen oxå. 

Nej, bäst att knyta sig om man ska hinna/orka slåss om garageplatserna imorgon 🚙 🚗 🛻🚙🚘🚌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0