Trött ikväll


… efter en fab torsdag 💚 

Först av allt så fyller Ella 1 år idag ❤️

(null)

Arbetsdagen började 8.30 med utvärdering av LT-klappen i pingstkyrkan. Jag hoppas ha min fab medarbetare J med på tåget nästa år och räknar med att ha fab medarbetare J med 2023. 

(null)
Vi fick fantastisk tårta från kockskolan!

Samtalet fortsatte utanför pingstkyrkan så vi bokade en tid för vidare samtal inför årets utökade lt-klapp 🎁

(null)

Jag körde i ilfart mig Hölö kyrka och konvent. Kyrkomusikern John Rosenqvist Lidström berättade om de senaste vetenskapliga forskningsrönen om svepeduken i Turin på dagens kontraktskonvent. Allt pekar på att det var den autentiska linneduken Jesus sveptes i före det att han uppstod på påskdagens morgon 😃

(null)
Otroligt intressant! Ta en minut och begrunda!  Vi fick veta att blodet visar på en brutalt misshandlad man med blodgrupp AB och 23 kvinnliga kromosomer och en manlig (vilket är ovanligt) och massa annan spännande fakta .

(null)
O, huvud blodigt sårat 🩸
 
(null)
Vilken omsorg! Sädesslagfritt 💓

Efter föredrag och frågestund fick jag en stund med "gröna" kollegor 💚💚💚 Vilken grej att få "höra till" 💚

(null)
Vilken inspiration, vilka idéer 💚

Efter god lunch bröt jag upp och åkte till Hovsjö. Ännu ett fantastiskt sammanhang med fantastiska kollegor och besökare 💚💚💚

(null)

(null)
Kyndelsmäss

Tog ett par timmar till adm innan jag åkte hem. Vi tog uppvärmd thai till middag och lät ärtsoppan koka så vi har nåt gott till imorgon.

(null)

❤️ Sov gott ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0