Lördagsflykt

Sov 12 timmar inatt. Det var skööönt!
 
Idag hakade jag på en kollega och åkte upp till Gudrun Sjödén outlet. Jag har alltid gillat hennes kläder men har fobi för både provrum och att shoppa. Men att åka med min närmsta kollega som jag har stort förtroende för, så kändes det ändå överkomligt och det blev en himla trevlig lördag. Outleten var idag inte jättevälbesökt så vi hade massa spejs, vi hade inte bråttom och det var en trevlig miljö med mycket färg (💚💜🧡) och supportative kunder som berömde och gav råd, inte minst kollegan som kunde ge bra och ärliga synpunkter på både färg och storlek. Tack 🙏 

(null)
När vi stannade vid rödljuset ca100 m före outleten såg vi bara "Gud…" 😄

(null)
Färg 😍

(null)
Mer färg 🎨 

(null)
Den gröna var lite för stor, men med det nedsatta priset x3 och den svarta tröjan blir den bra. Går jag upp i vikt igen blir den suverän! Med andra brallor och skor kan jag känna mig på gränsen till snygg 😻 med dagens fynd ☺️

Köpte två klänningar/tunikor, en innekofta och en tjockare kofta som man kan ha ute vår och höst. 
 
På vägen hem fick jag guida lite genom mina 30 år längs Huddingevägen. Förra våren fick jag visa grodorna och jag hoppas att vi får uppleva tillsammans igen. Upplevelser är fantastiska, upplevelser man upplever om och om igen är oslagbara.

(null)

Vi stannade i Huddinge och åt lunch på indiska. Härligt att få tid att umgås med en av de bästa 🙏

(null)
Jag tog räkor korma. Mild men med god smak av kokos och nötter i en jättefin koppargryta 😃

Körde hem i vackert kvällsljus. Stannade vid båthamnen och fotograferade lite.

(null)

(null)
Nån gång vill jag vinterbada här. Grannarna har utmanat mig efter denna bild. Hon badar, han fotar… God help me!

Ligger i varsin fåtölj och glor på Morden i Midsomer med maken. 

🤗 mys 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0