4 juli đŸ‡ș🇾

Sov lĂ€nge och det var skönt. Jag brer ut mig halvt pĂ„ tvĂ€ren nĂ€r inte maken Ă€r hemma eftersom Bamse ligger vid fötterna och Rambo antingen i knĂ€vecken eller i ryggslutet. Aldrig pĂ„ samma sida om min kropp đŸ«€ Gjorde mig en lugn morgon. Artrosjympa utefter JointAcademys app och packade för tvĂ„ dagar i sol eller regn. Tog en lĂ€ngre morgonad 👣 đŸŸ đŸŸ 

(null)
VitgrÀsfjÀril pÄ tistel

(null)
Tordyvel

(null)
Smultron

Jag kom ivĂ€g senare Ă€n jag tĂ€nkt till dottern, sĂ„ sĂ„ fort jag kom fram Ă„kte vi och hĂ€mtade barn. Först storasyster och sen lillesyster, för runt lillesysters sommarförskola finns bra promenadvĂ€gar för hundarna. Det blev en bra promenad och en trevlig upptĂ€cksfĂ€rd.

(null)

(null)
Vi sÄg grodor


(null)

och vĂ€rldens minsta 🐌 

(null)
Rutig buskmĂ€tare 

(null)

(null)

(null)
LĂ„nar man ut sin mobil till en 8-Ă„ring hittar man ovĂ€ntade foton 😂

Eftermiddagen gick fort. KvÀllen Àgnade vi Ät lite pyssel och dusch med hÄrvÄrd.

(null)
Storesyster gjorde en ring med limpistolen och lillesyster fick hjĂ€lp av sin mormor att göra ett örhĂ€nge av ett sk "spindelben"

(null)
Rambo ville vĂ€ldigt gĂ€rna vara med och bli ompysslad 

(null)
TillflĂ€tade 

NĂ€r barnen skulle nattas rĂ„kade lillesyster bryta benet och hamnade i rullstol 😅

(null)

Men vi fick in henne i sĂ€ngen och barnen somnade till Black Pink och Babblarna. 

(null)

Har varit ute med hundar och stickat en stundđŸ§¶ Nu ligger lillesyster pĂ„ min arm efter att ha vaknat och grĂ„tit och jag hoppas att vi kan sova gott resten av natten ❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0