Cravings

(null)
Rocka sockorna 👣 Det Ă€r Downs syndromdagen idag

Nej, jag Ă€r normalt ingen sockerrĂ„tta, men ibland fĂ„r jag lixom attacker. Under den hĂ€r influensan har jag har galna cravings efter choklad. Jag Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt trött, kroppen har uppenbart tagit stryk av denna influensa. Jag tror att jag sover pĂ„ nĂ€tterna men maken sa imorse att jag snarkar och hostar i ett đŸ’€đŸ€§ Sömnkvaliten blir vĂ€l dĂ€refter och i dessa grĂ„a dagar vill kroppen bara inte vakna, men skriker efter choklad gör den đŸ« Snabba kolhydrater đŸ’„ 

(null)

Har jobbat lite trots sjukskrivningen. MĂ„ste informera, avboka, omboka. Nu har jag bara ett samtal kvar och det Ă€r till tv4 SödertĂ€lje som vill göra en intervju om hantverksgruppen. Jag hoppas de kan vĂ€nta lite  till đŸŽ€ 

(null)
Bamse gillar normalt inte klĂ€der, men utan sin lovikka-pĂ€ls fryser han sĂ„ han skakar 💓

Tacorester till middag och sen somna i soffan. Maken tog sistanaden



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0