Frånvarande

Verkligen inget nöje att vara frånvarande. Har ändå jobbat ca 6 timmar hemifrån idag med mail, sms, ombokningar, telefonsamtal och ansökningar. Ringde VC imorse och blev lovad ett läkarsamtal efter kl 15.00. De ville inte ha ner mig till VC som jag lät och det var jag faktiskt bara glad över. När läkaren sen ringde kollade hon av symptomen, skrattade gott åt att jag sa att jag inte hade covid då jag dels tagit negativt test men oxå hade cravings efter saffran, lakrits och choklad 🍫 Hon sjukskrev mig veckan ut.

Har lekt lite med telefonen ikväll. Älskar den verkligen 🥰 La upp ett fjärilsalbum igår och upptäckte av en slump att man kan plocka ett enstaka motiv ut en bild. Kolla!

(null)       (null)

Dock har jag inte blivit klok på varför bakgrunden blir svart i bloggen då bakgrunden är vit i mitt fotoalbum 🤔 Svart är snyggare, men varför blir det olika? Bilderna blir ju superläckra!

(null)
(null) 
(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)


(null) 
(null)     

Jamen det var väl det om det…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0