Litemindreskitfredag

Äntligen!

Jag kom till skott och köpte

en ny telefon!


Nu har det definitivt vänt, även om jag är långt från bra ännu. Maken var beredskapsledig och hade hörsammat min önskan om en ny telefon med bättre kamera, så efter lite övertalning och två Alvedon fick han med mig till Elgiganten. Jag hade aldrig gjort det själv för huvudet är för fullt av snor och därmed även trögtänkt därefter, men nu lyssnade ju han oxå på säljaren. Kom hem med nytt abonnemang och en iPhone 14Pro med plånboksskal. Nu längtar jag efter norrsken och fjärilar 🦋 

(null)

Kände mig riktigt high-tech när jag själv kunde föra över appar, inställningar och installera nytt BankID utan hjälp. Trots huvudtjockan gick en del av säljaren sagt in. Satt och lekte med telefonen när allt var klart och känner mig än så länge supernöjd.

(null)

Maken har tagit alla vovvenader och jag har fått ta det lugnt. Det har blivit mycket tv och lite stickning, fisksoppa till middag …

(null)

… och lite testbilder med nya telefonen förstås.

(null)

(null)

📞 Godnatt världen 📸 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0