Skittorsdag

Sida vid sida

Rådjuret och koltrasten 

Lunchdate i snöfall


(null)

Dagen har inte skiljt sig mycket från resten av veckan, men idag har jag kunnat prata lite i telefon istället för att sticka 🧶 Hostattacker ja, men lite bättre än igår, så hoppet gläntar på dörren. Hade två fina samtal med mina äldsta döttrar och checkade av med svärdottern hur de yngsta barnbarnen mår, de sjuknade tydligen oxå in i måndags. 

Ringde återbud till kvällens fjärilskurs 🥺 Jag frågade vad de skulle prata om ikväll och svaret blev "systematik" 🦋 Han skrattade gott och sa att han skulle hälsa de andra att jag satt hemma och pluggade när jag sa att jag skulle läsa på om det 😅 

(null)
Längtar galet  🐛🦋

Under den korta stund  maken och jag träffades igår bestämde vi att ställa in helgens husbilsutflykt till Westerqwarn och Västerås. Varken snöskitvädret eller min skitförkylning gör att det känns särskilt klokt… men vi kommer i alla fall få helgen tillsammans 💞

Snart slut på skittorsdan, avslutar med en uppfriskande Bond från 1963. Då var jag inte ens född.

007🔫








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0