Tahandommigsjälvfredag

Jag har redan tidigare i veckan tagit vissa mått och steg mot ett influensafritt liv, i läkarintyget stod gråblek hud och insjunkna ögon, så i förrgår gick jag in på apoteket och köpte hudvård med hyaluronsyra och tvättar, skrubbar, smörjer fejset numera slaviskt! Härmed ska vi (jag) inte beskrivas som grå!

Började denna dag med en längre vovvenad i frisk luft och åkte sen på kompletterande provtagning på VC. Fortsatte sen till AniCuras parkering och gick en extra vovvenad förbi Gorsingelund.

(null)
En mycket speciell skärm över himlen. Läckert! Flera grågäss som flög, landade och betade på åkern 🦆 Är så glad över jägarkursen!

(null)

Lämnade hundarna på dagis och kl 12.00 🕛 satt jag i fotbad…  

(null)

fotvård på det 👣

(null)… Känslan att gå därifrån 1/2kg lättare 😅

Jag hade gott om tid till nästa begivenhet så jag körde in på Skogskyrkogården som låg på vägen. Hälsade på hos syrran, mormor, morfar, morbror, moster, farmor och farfar.

(null)

(null)

Sen for jag vidare till förvandlingen. Från trista urblekta blågröna slingor till fräscht blåsvart 💙🖤

(null)

(null)

(null)
… tonfiskwraps 🐟 

Tv ikväll 📺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0