I vinterjacka och foppatofflor

Värmeböljan har börjat sviktade lite. Eftersom jag inte ville gå i nya skor i regnet imorse, var för lat för att hämta stövlarna i bilen och inte iddes plocka fram regnjackan blev outfiten därefter ☔️ 

(null)
Bor man på landet kan det få synas, tycker jag… om nån ser en öht

Tog dock leggings, riktiga skor och kofta till jobbet 👟

Det blev en bra dag, trots morgonens hjärtklappning 💓 Det blev några timmar i Hovsjö på em med hantverksgruppen. Inga knypplare idag så jag hann gå runt och prata lite. Hann jobba lite kring nästa fredags utflykt oxå.

Enklast tänkbara middag. Maken grillade kabanoss medan jag sköljde varsin gul tomat, stekte varsitt ägg och öppnade en förpackning potatissallad och en förpackning rödbetssallad 🍳🍅 Hans vaxning av båten gick om intet då solen fick för sig att titta fram  på kvällskvisten. Vi värmde upp badtunnan istället 💦

Tomaterna jag ställt in i kylen visade sig vara jordgubbar 
🍓 😄

(null)

😎 Godnatt världen 🍓






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0