Japp

… hittar ingen bra rubrik för dagen. La mig vid midnatt 🕛 och gick upp klockan åtta 🕗 Efter vanliga morgonsysslor åkte jag in till Lill-stan för ett bokat besök för TBE—vaccin. Hann knappt bokstavera mitt personnummer innan det var klart. Hon skrattade och sa att såg hon en arm högg hon direkt 💉

(null)
Borde nog smörja i mig med nåt…

(null)

(null)

Efter ett att ha lämnat hundar på dagis vid 11-tiden åkte jag på lunch med bästa kollegan. Var låg, men när vi kom till Hovsjö vände allt. Så härligt att träffa "de mina", underbar predikan som gick direkt in i hjärtat… och ja, allt var bara så bra ❤️ Som jag saknat Hovsjö ❤️

(null)
Ljusbäraren var full idag 🕯️

(null)

Efter gtj, fika och samtal körde jag hem.

What to say? Ibland läggs besvikelse på besvikelse, glädjeämne på glädjeämne. Bara jag väljer hur jag ska hantera dem ‼️

Kvällen är lugn.

(null)
Ametist beskyddar, lugnar och blockerar negativ stress. Jaspis ger närvaro och lugn. Mossagat stabiliserar och har kopplingar till naturen 

Går och lägger mig nu 💤🥱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0