Måndag

En knasig morgon med bra avslut. Efter morgonsysslorna åkte jag iväg. Tänkte att det var bäst att tanka och samtidigt ringde försäkringskassan. Det tog en stund innan jag började ifrågasätta varför jag tyckte det kändes så fel. Jag kände inte riktigt igen mig och solen stod fel på himlen… Men då, jisses Amalia! Jag körde ju åt fel håll! Jag skulle ju till dagis innan jag skulle styra kosan åt andra hållet. Det var bara att köra vidare tills jag kom till en avfart och kunde vända bilen. För säkerhets skull öppnade jag bakluckan och kollade att hundarna verkligen var där innan jag körde tillbaka alla milen mot Strängnäs och sedan vidare till dagis i Södertälje 😅

(null)

Resten av dagen har jag tillbringat med äldsta dottern. Vi har promenerat, ätit pizza och shoppat lite. Jag hittade en badbomb, lite pärlor till knypplingen, stora klädnypor till båtens reling så vi kan hänga ut badlakanen i sommar, en penna som passar i min almanacka och ett litet verktygset som jag kan använda i metallknypplingen ✂️ 

(null)
Magnolian blommar 🌸

(null)
Jag mätte badkaret …

(null)
… och fick plats. Badbomben kom till användning 

🛁 Godnatt världen 🚙💨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0