Söndag igen

(null)
Ny omgång memory till frukost. Såg till att ladda med en extra kopp kaffe, men förlorade stort ändå ☕️ 

Idag fick flickorna frukost när jag gick in i duschen. När de var klara hade de skönhetssalong på rummet 💅 Vi fick köra lite avsminkning på den yngre innan vi gick ut i parken en stund 💄

(null) 

När vi blev hungriga på lunch gick vi in och fixade pannkakor. De föll i god jord igår så det blev en repris 🥞

(null)
Hon var jätteintresserad och gjorde ganska snabbt perfekta pannkakor 🥞 

(null)
Inte alls intresserad av matlagning

Efter det förvandlades minstingen till en prinsessa och syrran till betjänt. Prinsessan hade stora krav på uppassning, så rummet städades av betjänten och en extra lunch serverades. Morgonens halva macka och gårdagens icke uppätna vattenmelon avåts med kniv och gaffel under full service av syrran 🍉 

(null)

Sen böt de roller en stund…

(null)

… innan vi gick till parken med sparkcyklar och hopprep. När mamma kommit hem lagade vi fiskpinnar och potatismos.

(null)
Sveriges mästerkock nästa 🧑‍🍳 

Jag borde lägga mig. Morgondagen blir tidig och  lång… men jag har fastnat i pixlar.

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0