Den långa vägen hem 🛣️

Regn regn regn ☔️ Hela dagen!

Dessutom lyckades jag glömma hundarna 😱 Körde av motorvägen åt fel håll på vägen hem och fick köra drygt två mil på E20 innan jag kunde vända. Det blev 4,5 mil och drygt 1/2 timme extra körning 🙄 50 minuter inkl hundhämtning blev 1,5 timme 😳

Började arbetsdagen i Herrgården med att göra blanketter, avstämningsmöte och började ringa in frivilliga, allt till födelsedagsfesten om ett par veckor. 

(null)

Åkte upp till Nykvarnskyrkan och åt tidig lunch så jag kunde vara med på lunchmusiken 🎶 Bra ingång till eftermiddagen.

(null)
Alltså! Frissans Tonfiskwraps 👌

(null)

Plockade upp tavlor jag och en väninna köpt …

(null)

… och tog hand om Knutpunkten.

(null)
Biskvier, stickning, högläsning och frivillig-ragg

Åkte tillbaka till Herrgården för ett möte kring sorgegruppen plus ett par telefonsamtal 📞 

(null)
Vattentornet hade en annan färg ikväll

Hemvägen inkluderade fadäsen med motorvägspåfarten. Fattar inte att det kunde bli så fel‼️ 

Maken hade iaf handlat och tog ut hundarna medan jag fixade tacos till middag 🌮 Efter nån timme fick han larm och åkte tillbaka till jobbet. Jag somnade uppenbarligen för när jag sträckte på mig var klockan efter midnatt 🕛 Tufft att ta sistanaden då… Så kan det oxå gå 🥱 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0