SKHLM t/r

Väckarklockan ringde efter elva timmars sömn. Borde känt mig utvilad, men nej. Masade mig upp och gjorde lunch och frukost. Något sen satte jag mig i bilen 🚙💨 

(null)

Fem timmar styrelse- och medlemsmöte. Ekonomin är inte så rolig med sjunkande medlemssiffror och ökande omkostnader. Jag tyckte att medlemsinformationen jag alltid ger efter styrelsemötet kunde få bli ett samtal istället. Ska vi köra på så länge det finns pengar kvar och sen lägga ner, eller ska vi söka nya lokaler, höja medlemsavgift och entréavgift och hur söker vi nya medlemmar? Vem gör vad?

(null)

Tog fram min egen knyppeldyna som jag hade med mig idag, men packade ner den igen. Folk började gå hem redan vid två och jag stängde dörren tjugo i tre. 

(null)
Bamse mötte mig med en nalle med tomteluva. Var hittade han den? 🎅🏼 

Stekte prinskorv och ägg, toppade med rödbetssallad. Diskade och tog fram stickningen 🧶 Tröjan blev klar men jag vet ju inte om dottern läser min blogg så jag kanske ska vänta med att publicera den tills hon fått den. Hon vet vad hon ska få, men ändå…

(null)

Känns f.ö lite konstigt med svampen på tork, den vi plockade förra helgen… och nu är det vinter 🥶 Vad fort det gick 🏃🏼‍♀️ 

(null)

🚙💨 Godnatt världen 🧶



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0