Spår i snö

(null)

Så kom den då, den första snön. Jag behöver nog leta fram vinterskorna… eller slängde jag dem i våras? Mina skor har ingen längre hållbarhet eftersom jag är så tung och går så mycket. Jag gillar inte den här årstiden nåt vidare, men försöker göra nåt positivt av det. Vi kommer ju inte undan, liksom. Vår fågelmatare är en ljuspunkt och att gissa spår i snön är en annan. 

(null)
Definitivt hare  🐇  Då vet jag att även de äter under fågelmataren 👌

(null)
Trast?

Lite pömsig är jag nog för på jobbet upptäckte jag att tröjan var utåin. Det hann jag åtgärda innan kl 10-besöket.

Några telefonsamtal, sen slängde jag i mig lunchen för att hinna gå på lunchbönen. Idag var vi "bara" fyra anställda och jag tycker så mycket om det faktum att om vi så bara är två så har vi bönen. Jag tror, att även om jag satt du är ensam skulle jag nog ha den. 
 
(null)

(null)
Älskar denna bild. Den öppna dörren och vår firmabil 🫶

Eftermiddagen hade vi Samtal i Centrum. Spännande symbolik i ritualer och företeelser i gudstjänst och mässa.

(null)
Vi fick chokladmoussebakelser med bladguld till fikat. Så goda!

Eftersom det inte blev nån lunchrast åkte jag hem lite tidigare, tog det lugnt och gjorde risfritters och fläsk till middag. Somnade vid Tvn och är skickad i säng…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0