TGIM

Jamen vi fortsätter väl på temat 😃 
 
Thank God It’s Monday 💚

(null)
Blåklockan ute i backarna står..,

Sov gott till jag vaknade en stund efter åtta. Satt uppe igår och såg klart Morden i Midsomer … och hade jag kollat appen så hade jag kanske fått se norrsken inatt. Det var rätt molnigt här, men norrskenet hade synts ända ner till medelhavet och var tydligen helt makalöst. Jaja, "Vad är väl en bal på slottet 🏰" Det blir fler möjligheter.

(null)
Från en av norrskenssidorna på Facebook 

Dagen som sådan har varit grå och tiden framöver ser ut att fortsätta vara grå, så ett litet norrsken eller två skulle ju liva upp.

(null)

Min dag har bestått av vovvenader, telefonsamtal och stickor. Klockan två avslutade jag stress-psykologkontakten i ett sista samtal 🕑 och på eftermiddagen ringde jag 16 samtal i mitt valberedningsuppdrag. Att bli volontär istället för att sitta i styrelsen är något som ofta kommit upp. Får se om jag mäktar göra nån volontär-samordning oxå…

Lugn kväll vid Tvn 🧶

(null)
Citronpepparlax och sötpotatismos 

(null)
Babykläder "växer" fortare än temperaturfiltar 🥰

(null)
Rambo bäddar och bäddar tills han "byggt"  sig ett litet fågelbo 🪺 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0