Dag 290

(null)

Vaknade kvart i fem och gick upp en halvtimme senare. Somnar man om en halvtimme före klockan ringer är ju dan förstörd sen. Gjorde några ändringar i föreningstidningen innan jag skickade iväg den på korr, gjorde frukost och gick ut med hundarna.

Resan till jobbet var en explosion i guld💥 Solen gick upp framför mig och regnbågen i backspegeln 🌈 

(null)

(null)

(null)

Jobbförmiddagen bestod i möte, därefter lunch med kollega, samtal, lite mail och telefon. Klockan tre friskvård i form av fotvård 🕒 

(null)
Lunchen bjöd på en överraskning i form av kolsyreis. Fantastisk presentation av en god sushi 🍣 

(null)

Är supertrött ikväll igen. Men glad. Jag hade kunnat foka på ett tråkigt mail, men väljer hellre att ta till mig det jag fick jag berättat för mig under morgonmötet ➡️ att några av mina nya arbetskamrater träffat några av mina gamla arbetskamrater i fredags som gratulerat mina nya arbetskamrater att de fått världens bästa diakon. Det värmde ända in i hjärteroten 💞 Tack 🙏 

Köpte en hamburgare på hemvägen för "variationen" 🍔 Kokade potatis och värmde köttgryta åt maken plus gjorde iordning varsin matlåda åt oss.

(null)
Pixlar äldsta barnbarnets dopdag. 40 nyanser av 98 klara ✅ 

Pixlat, tittat på tv och kvällskissat hundar. 

🌍 Godnatt världen 🌎 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0