Första jobbdagen

Sov förstås lite dåligt inatt. Inte direkt nervös men såklart tänker man lite. Gick upp halv sex och var på jobbet klockan åtta 🕗 

(null)
På väg…

(null)
Fick en känsla av att köra bakom en Storm Trooper ur Star Wars 

Kom lite tidigt kändes det som. Satt i receptionen och hälsade på alla som kom, läste församlingstidningen…

(null)

Så småningom blev klockan nio och vi hade personalmöte. Efter andakten blev jag varmt välkomnad. 

(null)
En rödbladig begonia

Jag blev bjuden på god lunch på Änglagott i Nykvarnskyrkan, sen hade jag och min kollega genomgång av schema mm.

(null)

(null)

Jag fick arbetstelefonen vid lunch, men det saknades nån "adress" så jag kunde inte få några appar, typ mail och tidsrapportertering. Efter schemagenomgången åkte jag tillbaka till kontoren, men kunde inte få ut mina nycklar idag så jag tackade nej till datorn. Var ska jag ha den om jag inte kommer in på rummet, resonerade jag. Arbetsdagen var egentligen inte slut, men det kändes fånigt att sätta sig i besökssoffan och rulla tummarna så jag åkte en sväng. Spanade in Turinge kyrka. Det regnade så jag gick inte ur bilen 🚗💦 

(null)

Sen hämtade jag hundarna och åkte hem. Satte mig i fåtöljen och virkade till maken kom hem, då lagade jag köttfärssås.

Sista vovvenaden är gjord och jag fäster lite trådar i filten. Ska strax gå och lägga mig meeennn Hawaii NCIS är sååå spännande ikväll 😇 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0