Ouch đŸ’„

Sov sĂ„ himla gott inatt, men nĂ€r maken var ute med hundarna och jag pysslade med en del annat sĂ„ drog jag till ryggen. Nu Ă€r det tredje gĂ„ngen pĂ„ en mĂ„nad. En gĂ„ng i Rom men det gick fort över, sen för tvĂ„ helger sen och dĂ„ höll det i sig ett par dagar. Nu hoppas jag att detta oxĂ„ slĂ€pper fort. Det skrĂ€mmer mig att det kommit sĂ„ ofta pĂ„ sistone, det brukar gĂ„ mĂ„nader och Ă„r mellan gĂ„ngerna đŸ’„

(null)
Fördisk đŸ˜‰

Men vi skulle pĂ„ visning sĂ„ jag tog full dos ibuprofen och paracetamol, skickade ut maken att förvĂ€rma bilen och sĂ€tta pĂ„ full effekt pĂ„ sĂ€tesvĂ€rmaren och tog armkrok med kryckan som stod kvar pĂ„ skohyllan sen sist. Lite stĂ„nk och stön men in i bilen kom jag. Och ut. Men huset kommer vi inte köpa. Det var alldeles för mycket att göra pĂ„ det och vĂ€gen dit var supersliten och kommer bli ett jĂ€tteproblem pĂ„ vintern. Men det lĂ„g fantastisk, huset var lika charmigt som nedgĂ„nget och det fanns dĂ€r historia i form av bla brev och köpehandlingar okĂ€nda för allmĂ€nheten.

(null)

(null)

(null)
Nej, hÀr gick inte jag upp med kryckan

(null)
Grunden av Lottesta kvarn

(null)

(null)

(null)
Beachen var en bĂ€ck som förmodligen varit tillrĂ€ckligt vattenfylld för att driva Lottestas kvarnhjul en gĂ„ng i tiden 

Hela tomten var uppbökad av gris sĂ„ nĂ€r vi Ă„kte hem luktade hela bilen grisskit. Hade vi varit 30 Ă„r yngre hade det definitivt varit intressant att lĂ€gga ett bud. Jag Ă€lskade stĂ€llet đŸ«¶

Resten av dan har jag tillbringat i fĂ„töljen. Innan maken Ă„kte för att vinterkonservera bĂ„ten, som kom upp ur vattnet i tisdags, gick han en lĂ€ngre promenad med hundarna. Jag har bara fixat tvĂ„ kortare svĂ€ngar efter det, men jag har skrivit en artikel om Syfestivalen och pĂ„börjat dokumenten inför Ă„rsmötet. Knyppelkursen blev instĂ€lld dĂ„ jag fĂ„tt in alltför mĂ„nga Ă„terbud vilket kanske var lite tur i oturen 🍀

(null)Min lilla terapihund healar sin matte đŸ’š

Ingen virkning, halvtrista tv-program, man blir trött av smÀrta och paracetamol, snart lÀggdax.

🙏 SnĂ€lla 🙏 LĂ„t smĂ€rtan lĂ€gga sig 🙏


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0