Trebent

(null)

Men det har gått bra ändå. Kände mig så pass bra imorse så jag tänkte skippa värktabletterna. Så kom jag på att det är ju en dum idé. Det hugger och molar, och även om jag är ledig idag så jobbar jag resten av veckan vilken avslutas på lördag med Knyppelpinnarnas jubileumsfest. 

Höst-aspens lövverk

är som flytande guld 

eller smält smör


(null)

Gjorde en lugn morgon och skrev en att-göra-lista. Knypplingar till nästa helgs Syfestival samt knypplade bordsprydnader till lördagens fest skulle packas och jag vill verkligen inte glömma nåt. Hundarna skulle borstas. En högrevsgryta kokas. Stadkanten skulle göras klar så långt det är möjligt. Vattna. tvätta håret och ansa mustaschen 🥸

(null)

(null)

Det gick bra alltihopa. Slappar vid Tvn och sistanaden är promenerad. Tänkte lägga mig snart. Man blir trött av Alvedon 💊 

(null)

(null)

(null)
Blev lite fascinerad när jag såg nätverket FBHOs uppmaning till ljuständning. Den andra ikon jag målade, Anna-själv-tredje… det finns en likadan i Dalabergskyrkan, Uddevalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0