Åter till brottsplatsen

(null)

Morgonsysslorna i lugn och ro. Tog hand om svampen och la på burk. 

(null)

Körde sen hundarna till dagis och åkte upp till Hovsjö på Hantverksgruppsststart. Denna gång som deltagare. 

(null)

(null)

(null)
Få vet att dessa foton (kyrkornas fotobibliotek IKON) är tagna i Huddinge prästgård på handarbetsgruppen jag startade. Det är jättekul att se bildena i olika sammanhang 😄

(null)

Jag virkade givetvis på min temperaturfilt, men fick även lära mig att sy franska knutar. Jätteroligt att träffa alla igen (fast det var inte så länge sen😆)

(null)

(null)

Vid fyra hämtade jag upp yngsta dottern i Södertälje hamn för övningskörning. Vi började som vanligt med lite backning och parkering vid Tveta kyrkogård, sen blev det landsväg, rondeller, köra i regn, vänstersvängar, en mil på liten grusväg och första omkörningen (av en epatraktor).

(null)
Dubbel regnbåge 🌈 

Kom hem vid halv åtta och fortsatte virka vid Tvn 🧶 Nu är hundarna är kissade, tänderna borstade och bloggen skriven ✍️ 

Inga stjärnor men

ett stilla regn

mot ansiktet 


Läggdax. Ännu en spännande dag imorgon 🤩


Kommentarer
Postat av: Ia

💚 Den psalmen har gått som en röd tråd genom mitt liv…jag spelade den i kyrkan som 11-årig blockflöjtist……den sjöngs i bilen av hela familjen varje gång vi åkte nånstans…Den spelades på mina föräldrars begravningar….och på vårt bröllop 🎶🎵

Svar: 💚💚💚
Guggelutt

2023-09-20 @ 06:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0