Grodarna

(null)

Under grön mossa

Väntar Bergatrollen

natten att vakna


Vaknade ganska tidigt och passade på att gå en längre promenad med hundarna innan jag hade läkartid. Det blev ett jättebra besök hos läkaren som jag tycker så mycket om. Hon är ung, empatisk och lyssnar verkligen. Jag börjar smärtutredas nu och får ta prover för både psoriasisartrit och reumatism. Min smärtproblematik kan vara psykisk, fysisk eller en kombo, menar hon.

Fortsatte till jobbet. Var med på lunchbönen som kollegan höll idag. Efter lunch möte med chefen och kollegan, sen en stunds Drällis.

(null)
Provade pekannötspajen

Efter jobbet åkte jag upp till storstan, hämtade muttrar hos sonen och gick ner till "mitt" kärr - Ormkärrsdammen 🐸 Grodorna lurade mig i år 🐸 Peaken var redan i månadsskiftet, före bakslaget, men några kärlekskranka grodar (som Wille kallar dem) knorrade lystet bland romklumparna 🐸

(null)
(null) 
(null)
(null)  
(null)
(null)
(null)
Det var lerigt som tusan

Jag fortsatte till yngsta dottern och yngsta barnbarnet Malcolm för en härlig kväll ❤️

(null)
(null)
"Stickat av mormor" står det på knappen 👵🏻

(null)
(null)
(null)
(null)

Fick middag där och hann prata med svärsonen oxå innan jag gav mig av hemåt vid halv nio-tiden 🕣 Fick lite lyckokänslor när jag kom ut på gatan. Det var halvljummet, halvljust och kvällsljudet lät somrigt med bilar på avstånd och fågelkvitter. Underbart 😍 

(null)

Nu ska det bli gött att krypa ner 🥱 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0