…genom huden

Den tunna nålen
letar sig genom huden
Finner sitt mål - 💥

Idag var jag med dotra på sjukhuset för koll av en knöl i bröstet, sen åkte vi på äventyr. Vad kan vara roligare än ett månghundraårigt gravfält?

(null)
(null) (null)

Sen åkte vi och fikade! Budapest och petit choix blir antingen petitpest eller budachoix i delat tillstånd.

(null) (null)

Sen hängde vi en stund innan vi åkte och åt lunch. När hon tog tvättstugan åkte jag hem, köpte hundmat åt Bamse och så fort jag kom hem tog jag ut Ragnar i kvällssolen. Kollade kylen och tog fram champinjonerna och shimeji jag köpte förra helgen. Det blev svampasta idag!

(null)

… och en bakelse till efterrätt 😋…

(null)
En groda med tudelad tunga? 

och lite knyppling vid Morden i Midsomer.

(null)

🐸 Godnatt världen 🚙💨 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0